chirurg ortopeda wrocław prywatnie ad

Transplantację autologicznego szpiku kostnego przeprowadzono po chemioterapii wysokodawkowej. W czasie tej analizy 102 kobiety z gruczolakorakiem piersi były leczone zgodnie z protokołami badawczymi dotyczącymi przeszczepu szpiku kostnego w Duke University Medical Center. U wszystkich pacjentów występowała choroba IV stopnia (przerzuty) lub zaawansowana choroba II lub III stopnia (ponad 10 dodatnich węzłów chłonnych stwierdzonych po sekcji pachowej) i poddano 4 cyklom chemioterapii indukcyjnej, a następnie chemioterapii wysokodawkowej i autologicznemu przeszczepowi szpiku kostnego (ryc. 1). ). Szczegóły tego schematu leczenia zostały wcześniej zgłoszone36. W skrócie, schemat indukcji składał się z cyklofosfamidu, doksorubicyny (Adriamycin) i fluorouracylu (w stadium II lub III choroby) lub doksorubicyny, fluorouracylu i metotreksatu (w stadium IV choroby). Chemioterapia wysokodawkowa składała się z karmustyny, cyklofosfamidu i cisplatyny. Radioterapię skierowano na miejsca występowania znanych przerzutów (choroba IV stadium) lub do ściany bocznej klatki piersiowej, wewnętrznych węzłów sutka i nadobojczykowych węzłów chłonnych (stadium II lub III choroby) po autologicznym transplantacji szpiku kostnego.
Spośród 102 leczonych pacjentów, 12 miało później chorobę zwyrodnienia żył wątrobowych, 19 miało zwłóknienie płuc, a pozostałe 71 nie miało. Oba warunki zostały zdefiniowane klinicznie. Wątrobową chorobę żył wieńcowych wskazano na wzrost przyrostu masy ciała, powiększenie wątroby, wodobrzusze i hiperbilirubinemię w ciągu jednego do trzech tygodni po transplantacji. Zwłóknienie płuc było wskazane przez duszność, gorączkę i hipoksemię z lub bez rozlanych nacieków śródmiąższowych w badaniu radiologicznym klatki piersiowej, rozpoczynając od 40 do 75 dni po transplantacji. Inne przyczyny tych dwóch zespołów musiały zostać wyłączone, aby zaakceptować te diagnozy. Biopsja nie była wymagana. W tej analizie uwzględniono wszystkich pacjentów z wątrobową chorobą zwyrodnieniową żył lub zwłóknieniem płuc. Próbka 10 pacjentów, którzy nie mieli stanu (próbka odpowiadająca liczbie kontrolnych, opisana poniżej) była losowo wybierana spośród wszystkich pacjentów zapisanych w tych protokołach, których próbki osocza były przechowywane w archiwach laboratorium krioprezerwacji. Próbki zostały zakodowane i zmierzono poziomy TGF., bez wcześniejszej wiedzy badaczy na temat tego, czy pacjent cierpi na chorobę zwyrodnienia żył wątrobowych czy zwłóknienie płuc. Po zmierzeniu poziomów TGF. w osoczu w próbkach, kod złamano i dane pogrupowano do analizy zgodnie ze stanem pacjentów pod względem toksycznych powikłań (patrz poniżej).
Próbki osocza otrzymano dwukrotnie. Pierwszą próbkę uzyskano po indukcyjnej chemioterapii, ale przed podaniem wysokiej dawki chemioterapii i autologicznego przeszczepu szpiku kostnego. Drugą próbkę uzyskano po chemioterapii i przeszczepie w dużej dawce (Figura 1), w okresie od 12 do 37 dni po operacji, w zależności od dostępności odpowiednich próbek. Odkrycia u biorców przeszczepów porównano z wynikami u osób kontrolnych – 10 normalnych dawców krwi, których osocze uzyskano z Amerykańskiego Czerwonego Krzyża (Charlotte, Karolina Północna).
Ekstrakcja TGF. z Plazmy
Całkowitą ilość TGF. (zarówno aktywnych, jak i nieaktywnych) wyizolowano z osocza przez ekstrakcję kwasowo-etanolową 37, 38
[przypisy: hipotermia tekst, kardiolog ciechanów, internista pruszków ]

0 thoughts on “chirurg ortopeda wrocław prywatnie ad”