chirurg ortopeda wrocław prywatnie czesc 4

Ponieważ przeciwciało nie było specyficzne dla pojedynczej izoformy TGF., nie można było określić względnego udziału trzech izoform w całkowitym stężeniu w osoczu. We wszystkich testowanych próbkach przeciwciało TGF. było w stanie całkowicie zneutralizować hamowanie o 50 procent wzrostu komórek (dane nie pokazane). Analiza statystyczna
Osoczowy TGF. mierzono w grupie kontrolnej iu pacjentów zarówno przed, jak i po przeszczepieniu szpiku kostnego. Analizę wariancji i metodę wielokrotnych porównań Scheffe użyto do porównania wartości średnich wyznaczonych przed i po przeszczepieniu u pacjentów, w zależności od tego, czy mieli oni później chorobę wątroby, czy też zwłóknienie płuc, czy też chorobę wątroby. Czułość, swoistość i wartości predykcyjne (dodatnie i ujemne) obliczono na podstawie wartości odcięcia dla TGF. w osoczu wynoszącej 10 ng na mililitr (4 x 10-7 mmol na litr), co stanowiło 2 SD powyżej średniej określonej w kontrole (6 ng na mililitr [2,4 x 10-7 mmol na litr]).
Tabela 1. Tabela 1. Charakterystyka kliniczna oceniana u 102 kobiet z rakiem piersi. Zmienne kliniczne określone dla każdego pacjenta przedstawiono w Tabeli 1. Dane te analizowano w taki sam sposób jak pomiary TGF.40. Żadne informacje kliniczne nie były dostępne dla kontroli, ponieważ były anonimowymi dawcami krwi. Wartości laboratoryjne zmierzono w przybliżeniu lub jak najbliżej dat, w których otrzymano próbki osocza do pomiaru TGF. (Figura 1), w celu stwierdzenia, czy istnieją jakiekolwiek różnice pomiędzy pacjentami, u których rozwinęła się żylna choroba żył wątrobowych lub zwłóknienie płuc i pacjentów bez tych powikłań.
Wyniki
Tabela 2. Tabela 2. Charakterystyka pacjentów poddawanych autologicznemu przeszczepowi szpiku kostnego w przypadku raka piersi. Charakterystykę 41 pacjentów poddanych autologicznemu przeszczepowi szpiku kostnego w zaawansowanym raku piersi przedstawiono w Tabeli 2. Pacjenci, u których później rozwinęło się zwłóknienie płuc lub choroba veno-okluzyjna, a pacjenci bez tych powikłań byli pod każdym względem podobni, z tym wyjątkiem, że grupa z wątrobową chorobą okluzyjną obejmowała pacjentów z odległymi przerzutami, którzy otrzymali chemioterapię lub radioterapię, zanim zostali włączeni do programu transplantacji. Śmiertelność w przypadku zwłóknienia płuc i choroby żylno-wątrobowej w wątrobie wynosiła odpowiednio 26% i 17% (Tabela 2).
Figura 2. Figura 2. Indywidualne stężenia TGF. w osoczu w czterech grupach badawczych. Zdrowe dawcy krwi służyły jako kontrole. Jedna grupa pacjentów nie miała zwłóknienia płuc ani choroby żylno-wątrobowej wątroby po wysokodawkowej chemioterapii i autologicznym przeszczepie szpiku kostnego (bez zwłóknienia); dwie inne grupy miały chorobę wątrobowo-okluzyjną wątroby (zwłóknienie wątroby) lub zwłóknienie płuc (zwłóknienie płuc).
TGF. mierzono przed (kółka) i po (kwadratach) chemioterapii i transplantacji w dużej dawce (Figura pokazuje czas stosowania schematów). Stała linia pozioma wskazuje wartość (10 ng na mililitr lub 2 SD powyżej średniej określonej w kontrolach), która została wykorzystana jako punkt odcięcia w celu określenia zdolności do wstępnego przesiewowego pomiaru TGF. do przewidywania rozwoju toksyczności wątrobowej lub płucnej po przeszczep
[przypisy: echo serca poznań, inteligencja niższa niż przeciętna, przeglądarka skierowań na leczenie uzdrowiskowe ]

0 thoughts on “chirurg ortopeda wrocław prywatnie czesc 4”